Friday, October 05, 2007

Världens bästa man!

Herregud vilket sjukt bra omdöme jag hade redan som 17-åring som fann denna underbare och helt fantastiska man! Och att jag sen lyckats behålla honom, vilken extrem lycka! Måste nypa mig i armen allt som oftast över att ha gjort ett sånt kap!

Imorse när han kom hem efter sin joggingrunda i ny snygg Peak-utstyrsel hade han ett paket med sig. Och så fick jag en superfin ny röd (limited edition of course) iPod Nano (han tyckte att min rosa iPod Mini var såååå 2003, tur att man gift sig till prylgalenhet också ;-D). När jag vände på den upptäckte jag att det även var ingraverat på baksidan "Sofia Solfors is super cute". Vad säger man?

Dagen fortsatte i elegant stil. Världens bästa väder med knallblå himmel, solsken och hög klar luft. Stefan och jag tog oss en morgonpromenad, kaffe på Starbucks och snodde åt oss en stund på tu man hand. Åååå. Nu har Mimi och jag varit en sväng på lekplatsen och även inhandlat popcorn till kvällen. Ska nu hämta hem Malte som varit och kollat in laxarna på Capilano Salmon Hatchery med dagis.

Och på söndag blir det thanksgivning middag med familjen Starkey! Stefan är grym på turkey och potatismos också!

Trevlig helg

0 Comments:

Post a Comment

<< Home