Snyyyyyft!
Om ni undrar vad vi gör på kvällarna så är svaret följande: vi gråter! Även om det är helt sant är det inte så dramatiskt som det låter. Men vi plöjer ju igenom tredje säsongen av Grey's och ja, då gråter man. Ibland högt och ljudligt, ibland bara stilla. Men det är helt klart värt det och nu kan vi hoppa på säsong 4 nu på torsdag! Imorgon, alltså! Då är det också beställt matt-tvätt till vår underbara (hrm) vita heltäckningsmatta. Med diverse oidentifierade fläckar...
Häromdagen var vi på ultraljud hela familjen. Tja, Malte var ju på dagis (det var på eftermiddagen), men vi andra var med. Mimi tyckte det var jättespännande. Var sjukt imponerad av hur extremt noggrant det var. Det tog säkert 40 minuter och varenda liten millimeter gicks igenom. Ja och nu vet vi vilka barnkläder som ska sparas och vilka som kan skänkas bort :-D
Nä, nu ska jag ge mig ut på promenad. Idag regnar det INTE, måste passa på!
tjingeling!
Häromdagen var vi på ultraljud hela familjen. Tja, Malte var ju på dagis (det var på eftermiddagen), men vi andra var med. Mimi tyckte det var jättespännande. Var sjukt imponerad av hur extremt noggrant det var. Det tog säkert 40 minuter och varenda liten millimeter gicks igenom. Ja och nu vet vi vilka barnkläder som ska sparas och vilka som kan skänkas bort :-D
Nä, nu ska jag ge mig ut på promenad. Idag regnar det INTE, måste passa på!
tjingeling!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home