Tuesday, November 13, 2007

Blogg from Wedgewood Hotel, Vancouver


Vi har nu bott sista natten på Beach Crescent i Vancouver! Overkligt när vi vaknade imorse. Jag vaknade vid halv sex och kunde absolut inte sova längre. Var bara tvungen att kolla stan vakna och dricka thé. Dagen har varit galen. Lämnade barnen tidigt på dagis och sen har vi flyttat prylar, checkat in massor av bagage på hotellet mitt i stan, varit och lunchat med maken, fixat presenter till dagisfröknarna, avskedsbrev till alla dagiskompisar.....och tusen andra saker.

Nu ska vi snart gå ut och äta middag någonstans i darling Van och imorgon är det nya chores. Lämna bilen för pick-up, fira Mimi på dagis (äggfria kakor är beställda på favvofiket Tartine), städa lägenheten och diverse.

På torsdag är det sen hemresa som gäller. Och massa kul väntar oss i Skanör (och ett nymålat hus!!! how great is that?!).

Bye Bye från Vancouver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home