Seinfeld: sista säsongen!
But of course har vi inhandlat Seinfeld säsong 9 idag. Stefan har nu stuckit ut för att hämta sushi. Kvällen är räddad!
Imorgon är det ledigt från dagis i och med att det är långhelg här, rememberance day på söndag = Mimi's födelsedag!!!! Kalaset håller på att planeras för fullt ;-D Det är ju både avskedsparty och barnkalas så det känns som att lite planering kan vara på sin plats. Imorgon är hela familjen ledig och det kan ju passa bra. En liten aktivitet är nog på sin plats. Ute eller inne beror på vädret som är lite nyckfullt för tillfälllet.
Sen blir det nog packning av kläder och diverse flyttförberedelser inför måndagen. Då ska vi bo på hotell!!! Kan tänka mig att det verkligen sjunker in att vi ska flytta, när denna lägenheten är helt tom och vi tar taxi till hotellet.....men det är inte förrän nästa vecka det ( seriös förträngning)!
Imorgon är det ledigt från dagis i och med att det är långhelg här, rememberance day på söndag = Mimi's födelsedag!!!! Kalaset håller på att planeras för fullt ;-D Det är ju både avskedsparty och barnkalas så det känns som att lite planering kan vara på sin plats. Imorgon är hela familjen ledig och det kan ju passa bra. En liten aktivitet är nog på sin plats. Ute eller inne beror på vädret som är lite nyckfullt för tillfälllet.
Sen blir det nog packning av kläder och diverse flyttförberedelser inför måndagen. Då ska vi bo på hotell!!! Kan tänka mig att det verkligen sjunker in att vi ska flytta, när denna lägenheten är helt tom och vi tar taxi till hotellet.....men det är inte förrän nästa vecka det ( seriös förträngning)!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home