Saturday, November 03, 2007

Regnig lördag!

Denna dagen behövde helt klart spice-as till lite! Vad sägs om att gå på Bee Movie som hade premiär igår?! Of course. Bästa sättet att fördriva en regnig lördag. Och jisses vad vi skrattade! Jerry Seinfeld är ett geni. Vissa kommentarer är så extremt kul. Jag hoppas verkligen att den kommer att gå i original i Sverige så att alla vuxna Seinfeld-fans kan få sig en dos.
Och jo, barnen tyckte också den var kul ;-D

Vad har vi mer gjort? Jo, Stefan och jag har fortsatt vår lilla lek testa-alla-vancouverrestauranger-innan-vi åker-hem-leken och lyckats tajma in både Café des Crepes (nutella och banan, need I say more?) och Il Girardino (stans bästa italienska bara några futtiga kvarter från oss). Allt sker på lyxlångluncher när barnen är på dagis. Perfectamente!

Nu väntar filmkväll och tidig läggning. Imorgon blir det utflykt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home