Godmorgon!
Alla mår bättre! Jag har haft en microförkylning som jag tror jag lyckats förtränga med mental kraft och barnens maginfluensa var snabbt övergående ;-D Ösregnet verkar dock inte vara övergående, fast Vancouver är ju ljuvligt ändå (inte alls nostalgisk). Igår var Stefan och jag runt och köpte 4-årspresenter och diverse andra spontanköp, fikade och hade dööömysigt.
Igårkväll var det totalkaos i stan! David Beckhamn var visst här och spelade fotboll....de hade t.o.m satt in en extra färja efter matchen på kvällen så att de som bor på ön skulle komma hem. Före sommaren när det pratades om den här matchen stod det i tidningarna att om David inte kom av någon anledning, typ att han blev skadad eller så, skulle de behöva ställa in. ALLA kommer BARA för att titta på honom. Här är ju inte fotboll så stort...
Idag har vi fått tillträde till vårt nya hus! Måste ringa pappa som varit och hämtat nycklarna ;-D
Nope, nu ska jag rusa med barnen till dagis i regnet och äta frulle på Starbucks med min bok! Min sista ensamma morgon här i stan......weird.
Igårkväll var det totalkaos i stan! David Beckhamn var visst här och spelade fotboll....de hade t.o.m satt in en extra färja efter matchen på kvällen så att de som bor på ön skulle komma hem. Före sommaren när det pratades om den här matchen stod det i tidningarna att om David inte kom av någon anledning, typ att han blev skadad eller så, skulle de behöva ställa in. ALLA kommer BARA för att titta på honom. Här är ju inte fotboll så stort...
Idag har vi fått tillträde till vårt nya hus! Måste ringa pappa som varit och hämtat nycklarna ;-D
Nope, nu ska jag rusa med barnen till dagis i regnet och äta frulle på Starbucks med min bok! Min sista ensamma morgon här i stan......weird.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home