20 grader i solen!
Jag skojar inte! Stefan och jag hängde på Starbucks hela förmiddagen och pratade om flytten och hade allmänt skönt. Hämtade Mimi och åkte sen och åt sushi i Kits innan vi hämtade Malte.....stressigt med andra ord - not.
Nu är det seriöst fixande innan jag beger mig till Tupperware party...enbart för att tjattra med girlsen!
Nu är det seriöst fixande innan jag beger mig till Tupperware party...enbart för att tjattra med girlsen!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home