Monday, November 05, 2007

20 grader i solen!

Jag skojar inte! Stefan och jag hängde på Starbucks hela förmiddagen och pratade om flytten och hade allmänt skönt. Hämtade Mimi och åkte sen och åt sushi i Kits innan vi hämtade Malte.....stressigt med andra ord - not.
Nu är det seriöst fixande innan jag beger mig till Tupperware party...enbart för att tjattra med girlsen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home