Verkligheten kallar....
Tja, efter vår underbart sköna dag igår med grymt flyt under eftermiddagen fick vi ett abrupt uppvaknande ganska raskt därefter. Bägge barnen maginfluensa. Men tack vare att Mimi var uppe och kräkte halva natten fick vi å andra sidan veta live att vi fått en ny lill-kusin, underbart!
Idag har det alltså varit en innedag utan dagis. Lite segt men helt OK. Själv har jag fått värsta förkylningen! Annars mår vi toppen. Steffo fixar sig inför restaurangbesök med alla peakare ikväll. Vi andra ska bädda ner oss tidigt och vakna pigga som aldrig förr imorgon.
Idag har det alltså varit en innedag utan dagis. Lite segt men helt OK. Själv har jag fått värsta förkylningen! Annars mår vi toppen. Steffo fixar sig inför restaurangbesök med alla peakare ikväll. Vi andra ska bädda ner oss tidigt och vakna pigga som aldrig förr imorgon.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home