Tuesday, August 29, 2006

Desperate Housewives here we come!

Joda. Prick klockan 10 stod barnen och jag utanfor Best Buy. Ville vara sakra pa att fa ett riktigt krispigt ex av Desperate Housewives sasong 2...! Kan meddela att vi aven kom over Friends sasong 9 (superrea), Dora the animal adventure och en hemlis till Stefan :-)
Pa vagen till bilen handlade vi lite toapapper, glodlampor och matt-emergency-skum-tvatt (det hade t ex behovts igar nar Mimi bajsade och torkade sig sjalv och sen satte sig pa vita heltackningsmattan (shit vad den har fatt utsta mycket) med halva gumpen full av bajs...blaaaa).
For den som vi kolla in var weekend-getaway, kolla www.abovethebeach.com - dar befinner vi oss hela helgen och firar 10 ar sen vi forlovade oss och ja, vad vi mer ska gora det far jag nog aterkomma till...Vid lunchtid pa fredag ar det vi som satter oss i bilen, ca 4-5 timmar bort ligger det, pa vagen mot Calgary.
Idag ska vi antligen leka hemma hos Amund. De har haft besok nagra veckor, men nu antligen aker de hem (hihi). Tills dess blir det nog innelek. Idag ar det mulet for forsta gangen sen vi kom hit, fast det ar fortfarande shorts och flipflopvader (jag fick precis en flashback till en bok jag hade nar jag var liten, dar man kladde sig for olika vader...ett vader var: gevar-vader! Hrm.) Pratade med Stina igar som hade premiar-burit stovlar, det drojer nog har. Fast jag langtar faktiskt ocksa till sisadar 15-20 grader och lite svalare luft.
Formiddagskram fran Van

0 Comments:

Post a Comment

<< Home