Bildbevis!
Jag har precis varit ute med Mimi i pulkan (med fårskinn och fleecefilt, hon satt så skönt att hon somnade) och dragit runt henne i hela Yaletown! Strålande sol och gnistrande snö. Fotade en massa med min nya Nokia-mobil med great telefon i, men lyckades inte få över bilderna till datorn...hrm. Ni får så länge nöja er med en webbkamera:
http://www.jericho.bc.ca/webcam/webcam.html
Ciao
http://www.jericho.bc.ca/webcam/webcam.html
Ciao

0 Comments:
Post a Comment
<< Home