Seg söndag
Vi väntade på mer storm och regn, istället blev det sol och blå himmel! Lovely. Allt regn hade visst gett resultat och satt sin prägel på bergen, det visade sig att det var snö på topparna ;-D nu när man väl såg bergen igen.
Man glömmer hur vacker stan är, när det bara regnar och är grått, men när sen solen tittar fram och man ser stan och bergen igen blir man helt lycklig.
Idag har jag varit på svenska julmarknaden, stått och sålt bröd för Sweas räkning. Köpte ett vörtbröd med mig hem, vissa i familjen gillar det väldigt mycket (andra tycker att russin = rutten frukt = jag). Sen har Malte haft sin kompis Julian här och hans mamma var också med, jättetrevlig!
Nu är det kväll och vi är trötta, men ska såklart hålla ut till ett nytt Desperate avsnitt...
Sen blir det gonatt!
Man glömmer hur vacker stan är, när det bara regnar och är grått, men när sen solen tittar fram och man ser stan och bergen igen blir man helt lycklig.
Idag har jag varit på svenska julmarknaden, stått och sålt bröd för Sweas räkning. Köpte ett vörtbröd med mig hem, vissa i familjen gillar det väldigt mycket (andra tycker att russin = rutten frukt = jag). Sen har Malte haft sin kompis Julian här och hans mamma var också med, jättetrevlig!
Nu är det kväll och vi är trötta, men ska såklart hålla ut till ett nytt Desperate avsnitt...
Sen blir det gonatt!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home