Seinfeld säsong 7!
Hektisk vecka. Hemmafrun är sådär lagom busy. I måndags hade vi event på PEAK med Swea. Ja, jag var då ansvarig för snittarna....Stefan och the crew gjorde resten. Det gick jättebra och alla shoppade massor. Barnen var med hela kvällen, satt mest och kollade på film nere i bunkern (även kallat Stefans kontor). Fast sen sprang de runt som dårar och hade superkul. Tills Malte var så trött att han klättrade upp på en hylla och la sig på en klädhög. Dagen efter sov hela familjen till 8 och fick stressa till dagis...
Idag firar vi releasen på Seinfeld säsong 7 på dvd. Stefan gjorde god pasta!
Nu har Stefan dessutom nattat barnen, så jag måste återgå för att få se "soup nazi"
go natt/Fia
Idag firar vi releasen på Seinfeld säsong 7 på dvd. Stefan gjorde god pasta!
Nu har Stefan dessutom nattat barnen, så jag måste återgå för att få se "soup nazi"
go natt/Fia

0 Comments:
Post a Comment
<< Home