God morgon!
Inget regn idag. Fast ännu har vi inte masat oss ut och klockan börjar närma sig 10.30...vi slappar!
Om några timmar får vi gäster, så det gäller väl att samla ihop delarna av familjen och ta sig samman.
Lekplatslek, handla mat, laga mat. Ska testa att göra pannkakor utan ägg till lunch.
Go Bananas igår var crazy. Jag lite sur för att Starbucks inte sålde kaffe pga vattnet. Jag som skulle ha det så skönt med en kopp kaffe och min bok brevid lekplatsen....fick istället nöja mig med rävgift från Gobananas-land. Fast sen fick vi sushi och rött vin och såg Mission Impossible 3 (Stefan cineasten, är säker på att chefen för det "impossible-mission-ställe" där Tom Cruise jobbar i filmen, såg ettan och tvåan av Mission impossible och konstaterade att det endast var Tom som skulle fixa att stjäla the Rabbit foot eller vad det nu var och därför konstaterade att han skulle börja igen trots att han var på väg att gifta sig och sluta med sina löjliga uppdrag...).
Vattnet=fortfarande brunt. Humöret= på topp!
Kram!
Om några timmar får vi gäster, så det gäller väl att samla ihop delarna av familjen och ta sig samman.
Lekplatslek, handla mat, laga mat. Ska testa att göra pannkakor utan ägg till lunch.
Go Bananas igår var crazy. Jag lite sur för att Starbucks inte sålde kaffe pga vattnet. Jag som skulle ha det så skönt med en kopp kaffe och min bok brevid lekplatsen....fick istället nöja mig med rävgift från Gobananas-land. Fast sen fick vi sushi och rött vin och såg Mission Impossible 3 (Stefan cineasten, är säker på att chefen för det "impossible-mission-ställe" där Tom Cruise jobbar i filmen, såg ettan och tvåan av Mission impossible och konstaterade att det endast var Tom som skulle fixa att stjäla the Rabbit foot eller vad det nu var och därför konstaterade att han skulle börja igen trots att han var på väg att gifta sig och sluta med sina löjliga uppdrag...).
Vattnet=fortfarande brunt. Humöret= på topp!
Kram!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home