Vinter i Van
Det har snöat ända sen jag skrev det förra gången! Vancouver är helt vitt! Är tydligen extremt ovanligt. Bara att det snöar är sällsynt, att det ligger kvar, ja, det "händer aldrig", särskilt inte i november. Vi hade hursomhelst väldigt kul ute i snön i flera timmar. Malte, Mimi och jag och så Julian+hans mamma. Vi gjorde snögubbe och åkte pulka, barnen kom på att man får toppeneffekt av att åka pulka ut från rutschkanan (stackars citykids utan pulkabacke). Julian ringde redan på morgonen och ville leka, men då var vi på väg till dagens äventyr: Disney on ice! Det var superkul faktiskt! En föreställning som gick ut på att familjen från Superhjältarna åkte till Disneyland och då lyckades deras värsta fiende kidnappa Musse och Mimmi och ja, de var tvungna att rycka ut och byta om till Superhjältekläder för att rädda the Magic Kingdom! Alla i publiken fick dessutom hjälpa till genom att använda de armband effektiv laserlampa som alla barn fått vid ingången. Mimi Solfors var nog ensam anledning till att vi lyckades få ur de stackars fångarna ur fägelset, så som hon ihärdigt blinkade med sin lampa! Malte var lite mer skeptisk...Men han hade refererat hela föreställningen för Julian, så något intryck hade den definitivt gjort ;-)
Nu har vi njutit av ännu en kopp thé och ett rykande färskt avsnitt av Desperate, en klassiker-söndag.
Tjingeling
Nu har vi njutit av ännu en kopp thé och ett rykande färskt avsnitt av Desperate, en klassiker-söndag.
Tjingeling

0 Comments:
Post a Comment
<< Home