Thursday, June 07, 2007

Herregud...

...va bra Eddie Murphy SJUNGER i Dreamgirls! De andra också såklart! Vi satt som fastklistrade i soffan i två timmar. Urbra!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home