Slut i rutan söndagen 0909!
Slappade lite på morgonen och tog sen en liten båttur till Science World. Spenderade över 4 timmar där, trots fantastiskt fint väder ute...men vi hade superkul så vem bryr sig. Både barnen och jag är lite sega nu kan jag meddela. Men kanske var det vårt sista besök där, vem vet? I alla fall på ett bra tag. Det bör ju inte dröja alltför länge innan vi åker hit på semester. Måste ju se hur stan ser ut när den är färdigbyggd....med andra ord får vi åka efter 2010.
Imorgon är det helbusy schema för hemmafrun och på tisdag har jag lovat kidsen återbesök i poolen.
Gonatt!
Imorgon är det helbusy schema för hemmafrun och på tisdag har jag lovat kidsen återbesök i poolen.
Gonatt!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home