Sommar!
Vancouver har bjudit på extremt fint väder hela veckan. Bara sol, knallblå himmel och minst 25° från morgon till kväll. Den sommar vi inte fick i Sverige, visar sig alltså i mitten av september här. Perfekt! Med andra ord har vi tillbringat mestadelen av vår tid ute denna vecka. Lekplatsen blir sliten...Tanken på lekplatsen gör att jag faktiskt längtar till vårt nya hus med tillhörande trädgård!!! Gör det lite lättare att tänka på att vi ska lämna detta underbara ställe om några futtiga månader.
Kvällarna har jag tillbringat framför Ugly Betty säsong 1. Nu blir det andra bullar eftersom maken kommer hem idag. Ska åka ut och hämta honom på flygplatsen om en liten stund. Ska bara ha storstädning först! Och sen hämta kidsen och sen...flygplatsen nästa.
Något har hänt för min gravidmage går inte att dölja längre! Den har liksom poppat ut lite. Well well.
Helgkramar
Kvällarna har jag tillbringat framför Ugly Betty säsong 1. Nu blir det andra bullar eftersom maken kommer hem idag. Ska åka ut och hämta honom på flygplatsen om en liten stund. Ska bara ha storstädning först! Och sen hämta kidsen och sen...flygplatsen nästa.
Något har hänt för min gravidmage går inte att dölja längre! Den har liksom poppat ut lite. Well well.
Helgkramar

0 Comments:
Post a Comment
<< Home