New addictions
Efter att jag nu definitivt slutat med kaffe :-( har jag upptäckt en ny favorit på Starbucks: London Fog! Det är "finbryggt" Earl Grey med mycket mjölk, en liten skvätt vaniljsirup och skum på toppen. Fantastico! Så idag efter jag lämnat barnen på dagis blir det raska steg till en Starbucks långt från mig (en liten promis måste man ju få) och sen den åtråvärda drycken med en varm hallonscone till frulle. Pas mal. Har börjat läsa en norsk deckare som Stina & Pär tipsat om, skitbra helt enkelt.
I em blir det poolen med barnen och sen kommer äntligen Stefan hem. Har inte sett honom så mycket i veckan då han varit ute med jobbet hela tiden och nu är han i Whistler. Men kommer ikvälll. Då är dock inte jag hemma! Ikväll ska jag fira kompis Nicole's 35-årsdag med en massa tjejer på Cioppino's i Yaletown. Ska bli supertrevligt såklart :-D
Och imorgon blir det nog en utflykt till Dinotown som vi missade pga dåligt väder för två helger sen. Hoppas på en solig helg!
Fredagskram
I em blir det poolen med barnen och sen kommer äntligen Stefan hem. Har inte sett honom så mycket i veckan då han varit ute med jobbet hela tiden och nu är han i Whistler. Men kommer ikvälll. Då är dock inte jag hemma! Ikväll ska jag fira kompis Nicole's 35-årsdag med en massa tjejer på Cioppino's i Yaletown. Ska bli supertrevligt såklart :-D
Och imorgon blir det nog en utflykt till Dinotown som vi missade pga dåligt väder för två helger sen. Hoppas på en solig helg!
Fredagskram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home