Lita pa oss!
Idag fick vi vara rostkort. Of course ska vi rosta. Vi har dock bara rostratt i riksdagsvalet, men det far val racka. Har redan tidigare fatt en massa information angaende valet, som nar konsulat och ambassader ar oppna etc. Endast ETT parti har dock bemodat sig med att skicka oss stackars utlandssvenskar lite information...gissa vilket: jo, moderaterna. Vi ska hursomhelst masa oss till konsulatet vilken dag som helst och fixa det hela. Vi gor var plikt saklart :-)
Ciao
Ciao

0 Comments:
Post a Comment
<< Home