Friday, September 01, 2006

1 september 2006

Jaha. Sa var det alltsa 10 ar sen vi forlovade oss :-) Tiden gar ju sjukligt fort! Vi funderade pa att kopa en flaska vin i Okangan (dit vi ska om en liten, liten stund) som kunde lagras i 10 ar. Sa att kunde dricka den om 10 ar....men sen kom jag pa att jag da ar 45 ar och da satte sig mitt frukostthe lite i halsen. Oh my god liksom. Fast vad gor det nar man ar in love?

Nu maste jag satta fart. Packa och roja lite och evt dammsuga lite sa att vi kan njuta av att komma hem pa sondag kvall.
Lovar att beratta allt om var lilla resa da.

Trevlig helg :-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha det skönt i er Emerald Suite. Det ser verkligen lovely ut!

9:12 AM  

Post a Comment

<< Home