Saturday, September 09, 2006

Legal drivers

Tjenis.
Borjade dagen nagot bakis och valdigt nervos. Stefan och jag hade bokat uppkorningstid till i morse. Fick tva aterbudstider i forrgar! Jag ville bara lagga mig under tacket och somna om. Framfor allt ville jag INTE kora runt stan i lordagstrafik i 45 minuter med en person brevid mig som bara letar fel och bara vanta pa att gora nagot major misstag. For att gora en lang historia kort: vi fick bagge samma korlarare och klarade oss bagge!!!!! Sa numera kor vi lagligt i Canada. Kanns extremt skont kan jag meddela. En stor sten som foll...om en vecka kommer vara BC korkort hem i brevladan. Elakt nog var man tvungen att ange bade lang och vikt (I had to lie) - som kommer att sta pa kortet. Bauta-taskigt!
Annars kan jag knappt vanta tills jag far slanga fram mitt nya korkort pa banken eller elsewhere.
Tjingeling :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home