Lyxlivet
Hej hopp!
Sitter framfor datorn i en tom lagenhet! Alldeles overkligt. Bagge barnen ar pa dagis. Ofattbart att vi har sa stora barn, inga blojor, inga nappflaskor...
Mimi alskar dagis och har inte fallt en enda tar sen hon borjade. Pa morgonen nar man sager att vi ska till dagis gar hon direkt och tar pa sig skorna, aven om klockan bara ar halv sju. Malte maste man fortfarande locka lite, aven om han gillar det nar han val ar dar. Eftersom Mimi inskolas, hamtar jag henne tidigare varje dag. Malte blir da jatteledsen nar han ska stanna kvar lite till. Man vet ju att det gar over, men tycker ju anda synd om honom saklart. Idag ska han forhoppningsvis ga pa eftermiddagen. Ar helt overtygad om att han gillar det nar han val testar. Hall tummarna :-)
Ikvall ar det fredagsmys, popcorn...men nej, inte sushi - raksallad! Ska gora en lyxvariant, bade snygg och urgod - basta combon.
Puss och kram
Sitter framfor datorn i en tom lagenhet! Alldeles overkligt. Bagge barnen ar pa dagis. Ofattbart att vi har sa stora barn, inga blojor, inga nappflaskor...
Mimi alskar dagis och har inte fallt en enda tar sen hon borjade. Pa morgonen nar man sager att vi ska till dagis gar hon direkt och tar pa sig skorna, aven om klockan bara ar halv sju. Malte maste man fortfarande locka lite, aven om han gillar det nar han val ar dar. Eftersom Mimi inskolas, hamtar jag henne tidigare varje dag. Malte blir da jatteledsen nar han ska stanna kvar lite till. Man vet ju att det gar over, men tycker ju anda synd om honom saklart. Idag ska han forhoppningsvis ga pa eftermiddagen. Ar helt overtygad om att han gillar det nar han val testar. Hall tummarna :-)
Ikvall ar det fredagsmys, popcorn...men nej, inte sushi - raksallad! Ska gora en lyxvariant, bade snygg och urgod - basta combon.
Puss och kram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home