Malte - dagiskungen!
Idag har Malte gatt pa dagis anda till 15.30! Han tyckte det var superkul att ata med de stora barnen, leka lite extra och ga pa upptacksfard till stranden och bygga sandslott. Var jatteledsen nar jag hamtade Mimi, men sen gick allt jattebra! Han ar superduktig och vi ar jattestolta over att han fixade det sa bra. Bara att halla ut, det lar val bli lite tarar i nasta vecka ocksa innan han vant sig...hall tummarna!
Nu byggs det lego for glatta livet, barnen bestaller och Stefan bygger. Snart vantar popcorn! Och Okanagan-vin pa balkongen! Det ar fortfarande ljuvligt sommarvader, sol och bla himmel. Har dock hort rykten om samre vader imorgon...sa det ar bara att passa pa med balkonglivet. Eventuellt blir det en fet barbeque till balkongen ocksa, vill ju inte vara samre an grannarna och har passar det ju perfekt nar man kan grilla aret runt.
Ska genast ga och kolla om vinet ar valkylt....
Gokvall
Nu byggs det lego for glatta livet, barnen bestaller och Stefan bygger. Snart vantar popcorn! Och Okanagan-vin pa balkongen! Det ar fortfarande ljuvligt sommarvader, sol och bla himmel. Har dock hort rykten om samre vader imorgon...sa det ar bara att passa pa med balkonglivet. Eventuellt blir det en fet barbeque till balkongen ocksa, vill ju inte vara samre an grannarna och har passar det ju perfekt nar man kan grilla aret runt.
Ska genast ga och kolla om vinet ar valkylt....
Gokvall

0 Comments:
Post a Comment
<< Home