Vi har guests!
Herregud, vi har sa mycket att gora att jag inte hinner uppdatera. Det ar ju som vanligt hur kul som helst med gaster. Barnen alskar att leka med Tova bagge tva :-) Perfekt for oss vuxna som gillar vuxenlek mera. Vi umgas och myser och har det huuur bra som helst. Exakt hur bra tankte jag att de sjalva far beratta om, speciellt med tanke pa att det for en gangs skull kan bli lite hojd i sprakbehandlingen och inte mitt vanliga missbruk.
Tills dess maste jag ju bara beratta att vi saklart firade 36-aringen med besked! Borjade dagen med paket (4!), sang och blabarsbagels (rakmackorna blir inte de samma nar det inte finns svenska rakor). Sen stack Stefan ivag och jobbade med betoning pa lite och vi tre andra drog till lekplatsen (studiedag pa dagis). Stefan kom hem lagom till lunch och vi akte till Kitsilano och at pa Sophie's cosmic café, ett galet och svarbeskrivet stalle. Trangt mellan de klassiska amerikanska diner-basen med rod skinnkladsel, vaggarna tackta av prylar och tavlor...ballt, men det basta av allt var att de hade toppengod mat! Pa kvallen kom sen lite blandade kompisar och vi bestallde pizza (Domino's), jag hade gjort apple-smulpaj och vaniljsas pa pulver fran Sverige. En supertrevlig dag helt enkelt!
Kan meddela att vadret ar extremt fint och idag ar det dags for en bergstur!
Tjingeling fran Storfamiljen Solfors: Linda, Bjorn, Tova, Fia, Stefan, Malte och Mimi
Tills dess maste jag ju bara beratta att vi saklart firade 36-aringen med besked! Borjade dagen med paket (4!), sang och blabarsbagels (rakmackorna blir inte de samma nar det inte finns svenska rakor). Sen stack Stefan ivag och jobbade med betoning pa lite och vi tre andra drog till lekplatsen (studiedag pa dagis). Stefan kom hem lagom till lunch och vi akte till Kitsilano och at pa Sophie's cosmic café, ett galet och svarbeskrivet stalle. Trangt mellan de klassiska amerikanska diner-basen med rod skinnkladsel, vaggarna tackta av prylar och tavlor...ballt, men det basta av allt var att de hade toppengod mat! Pa kvallen kom sen lite blandade kompisar och vi bestallde pizza (Domino's), jag hade gjort apple-smulpaj och vaniljsas pa pulver fran Sverige. En supertrevlig dag helt enkelt!
Kan meddela att vadret ar extremt fint och idag ar det dags for en bergstur!
Tjingeling fran Storfamiljen Solfors: Linda, Bjorn, Tova, Fia, Stefan, Malte och Mimi

0 Comments:
Post a Comment
<< Home