Sunday, December 10, 2006

God jul och gott nytt år!


Nu åker vi hem till Sverige för att fira jul!
Ha en mysig en och ett gott nytt år!
Pussar och kramar från familjen Solfors

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Flyg superförsiktigt! Vi ses supersnart! Supermånga kramar från Pernilla!

1:04 PM  

Post a Comment

<< Home