posted by Cirkussolfors at 9:57 AM
HEEEJ!!! Vad kul att ha Er tillbaka online! Har saknat att läsa Dina alster Fia. Jag skall börja mitt Greys Anatomy maraton ikväll. Storkram från ett vitt Stockholm.
Post a Comment
<< Home
Denna blogg handlar om familjen Solfors liv i Frankrike
View my complete profile
1 Comments:
HEEEJ!!! Vad kul att ha Er tillbaka online! Har saknat att läsa Dina alster Fia. Jag skall börja mitt Greys Anatomy maraton ikväll. Storkram från ett vitt Stockholm.
Post a Comment
<< Home