Saturday, January 20, 2007

Godmorgon!

OK, min petiga man påpekade ju att det inte alls var Sting utan Paul Young, fast jag älskar Sting ändå!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HEEEJ!!! Vad kul att ha Er tillbaka online! Har saknat att läsa Dina alster Fia. Jag skall börja mitt Greys Anatomy maraton ikväll. Storkram från ett vitt Stockholm.

11:05 AM  

Post a Comment

<< Home