Thursday, January 25, 2007

Mimi gympadrottningen

Idag har Mimi börjat på sin gympa! Äntligen ringde de och sa att vi fått en åtråvärd återbudsplats! Vi gick ner i källaren och letade fram gymnastikskorna som hon fått av våra gamla granne Alice. De passade perfekt! Sen fick det bli tights och t-shirt och sen drog vi. Hon var superstolt. Det var lite rytmisk gympa och helt superkul; bollar, band och rockring testades i olika former. Vilka hjältar som orkar ägna sig åt barnaktiviteter....(kom precis på att jag faktiskt höll på med barngrupper på Kristianstadflickorna i många år....haha). Mimi längtar redan till nästa gång ;-) Om man frågar Malte om han vill göra något liknande säger han bara: "pappa säger att han och jag ska spela tennis". Klart slut liksom.
Nä, nu blir det tidig nattning och uppladdning inför bergsutflykten imorgon. Malte är laddad och igår införskaffades Oakley-goggles! Julians mamma Jessica är fotograf, så jag hoppas att det kan bli någon bild sen...
Gonatt/Fia

0 Comments:

Post a Comment

<< Home