Sol i Vancan
De senaste dagarna har vi varit lite lite okoncentrerade på det verkliga livet. Helt och hållet fokuserade på Seattle Grace Hospital och exakt ALLT som händer på Grey's Anatomy! Vi är fast i träsket! Två kvällar i rad har jag sprungit ut till videobutiken efter kl 21 för att hyra fler avsnitt....och nu är vi snart klara med säsong 2! Är rädd för att det är säsong 3 som börjar ikväll (!!!!), dvs att vi numera måste hålla tillgodo med att titta en gång i veckan, fy så trist. Man kan ju inte få för mycket av McDreamy!
Stefan är i Montreal några dagar och kollar in nästa säsongs kollektion. Barnen och jag roar oss så gott det går.
Igår följde Julian och hans mamma med hem och lekte och sen stannade de även för kvällsmat (Leilas Curry) och senare tog barnen ett bad tillsammans! Malte och Mimi somnade som stockar kl 20. Idag har Mimi gått på dagis för första gången på över en vecka. Hon hostar fortfarande, men det kan man ju hålla på med i evigheter. Hon har varit så rastlös hemma de senaste dagarna, lika bra att få gå iväg. Imorgon ska Malte på dagisutflykt. De ska åka till Mount Seymour för att "snow-shoea". Dvs man sätter sådana där prylar på fötterna och går i snön! Han ser fram emot det som 17! Lovar att återkomma i ämnet vad det lider.
Vi har ill-fint vårväder här förtillfället! Minst 10 grader och solsolsol! Igår innan Stefan åkte var vi ute en sväng i solskenet och åt lunch, hade nästan planer på att sitta ute. Är rädd att regnet snart återkommer, så nu ska jag ut på en liten promis!
Solong/Fia
Stefan är i Montreal några dagar och kollar in nästa säsongs kollektion. Barnen och jag roar oss så gott det går.
Igår följde Julian och hans mamma med hem och lekte och sen stannade de även för kvällsmat (Leilas Curry) och senare tog barnen ett bad tillsammans! Malte och Mimi somnade som stockar kl 20. Idag har Mimi gått på dagis för första gången på över en vecka. Hon hostar fortfarande, men det kan man ju hålla på med i evigheter. Hon har varit så rastlös hemma de senaste dagarna, lika bra att få gå iväg. Imorgon ska Malte på dagisutflykt. De ska åka till Mount Seymour för att "snow-shoea". Dvs man sätter sådana där prylar på fötterna och går i snön! Han ser fram emot det som 17! Lovar att återkomma i ämnet vad det lider.
Vi har ill-fint vårväder här förtillfället! Minst 10 grader och solsolsol! Igår innan Stefan åkte var vi ute en sväng i solskenet och åt lunch, hade nästan planer på att sitta ute. Är rädd att regnet snart återkommer, så nu ska jag ut på en liten promis!
Solong/Fia

0 Comments:
Post a Comment
<< Home