Tuesday, February 13, 2007

Hemmafrun...

...rusade ut genom dörren imorse! Åkte till Metrotown i Burnaby. Var tvungen att hitta snygga jeans som även europeer tycker är snygga....svårt att hitta i denna stad. Nu när ens fashonista till svägerska kommer vill man ju inte se ut som en pösmunk. Sprang runt bland alla 600 butiker men klarade mitt mission! Hann med en rejäl Hotell Solfors-mathandling på REAL CANADIAN SUPERSTORE. Man måste skriva den butikens namn med versaler, det går inte att beskriva den rättvist annars är jag rädd. Big pack får en ny innebörd. Ni vet som när Kramer i Seinfeld har varit och storhandlat och köpt tonfiskburkar med 3kg tonfisk i? SÅ är det där...men bra på alla vis ändå.
Nä, nu ska jag bära ner 10 kassar skit i soprummet och sen piffa till mig innan Stefan kommer hem med sin chef i släptåg. Då blir det dinner!
Sen imorgon: GUESTS!!!! Ska sova fort inatt.
Kram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home