Godmorgon!
Hela familjen vaknade i samma säng nyss. Vi har sovit som storkar, som barnen säger...Solen skiner fast luften är numera krispigt höstig sen regnet intog stan i helgen. Men vi räknar trots allt med att det fortfarande kan vara lite indiansommar på g framöver.
Har precis räknat ut att det endast är 8 helger kvar för oss här! Tiden flyger iväg som vanligt, fast nu finns det ju definitivt snart ett slut på denna era i våra liv :-( Ack så sorgligt! On the bright side kan man säga att vi i vanlig ordning jobbar stenhårt på att förgylla vardagen med diverse ljuvligheter så gott det går. Ett rikt vardagsliv är ju ALLT i detta liv tror jag.
Till helgen blir det 37-årsfirande på hemlig ort. Vi ska ge oss ut på en liten road trip. Mer info kommer efteråt, fast tre nätter ska vi vara borta kan jag meddela och färden går rakt söderut. Presenten är inhandlad och grymt fin. Exakt hur pinsam jag var när den inhandlades får jag berätta om sen. Man vill ju inte avslöja. Paketet är också omsorgsfullt gömt hemma. Nu är det också stört omöjligt att ta med barnen på paketinköp, de avslöjar ju allt!
Nu ska jag städa skogarderoben och sen ut på promis i det fina vädret!
Ciao!
Har precis räknat ut att det endast är 8 helger kvar för oss här! Tiden flyger iväg som vanligt, fast nu finns det ju definitivt snart ett slut på denna era i våra liv :-( Ack så sorgligt! On the bright side kan man säga att vi i vanlig ordning jobbar stenhårt på att förgylla vardagen med diverse ljuvligheter så gott det går. Ett rikt vardagsliv är ju ALLT i detta liv tror jag.
Till helgen blir det 37-årsfirande på hemlig ort. Vi ska ge oss ut på en liten road trip. Mer info kommer efteråt, fast tre nätter ska vi vara borta kan jag meddela och färden går rakt söderut. Presenten är inhandlad och grymt fin. Exakt hur pinsam jag var när den inhandlades får jag berätta om sen. Man vill ju inte avslöja. Paketet är också omsorgsfullt gömt hemma. Nu är det också stört omöjligt att ta med barnen på paketinköp, de avslöjar ju allt!
Nu ska jag städa skogarderoben och sen ut på promis i det fina vädret!
Ciao!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home