Friday, September 21, 2007

Parkering 165

När man är gravid händer ibland de mest knasiga grejor. Som igår! Barnen och jag hade varit ute och kompletterat Stefans födelsedagspresenter lite. Kör ner i garaget och kör och kör. Tills jag ser att jag passerat plats 229...har kört i det här garaget i 2,5 år och vi står på plats 165. För första gången någonsin kör jag för långt!!! Måste backa 3 svängar innan vi kommer till vår plats. Hrm.

Nej, nu är klockan 7 am och vi är på väg på minisemester! Packan är väskad! En hel väska full med paket också till den nyfikna och paketälskande 37-åringen. Nu ska vi utforska the Oregon coast och avsluta med en natt i Seattle. Lovely!

Ha en underbar helg!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home