Wednesday, January 31, 2007

Gisslandrama!

I vårt tvillinghus Park West 2, är det just nu en man som håller några människor gisslan! Tjugo polisbilar står utanför på gatan...Och Stefan och barnen gick just förbi för att gå till dagis. Man kan ju få en nervous breakdown för mindre...Nu ska jag ge mig ut på en liten promis. Jag tar bakvägen och går Homer street (kul va Björn) så kommer jag inte mitt i skottriktningen.
Puss och kram Fia

0 Comments:

Post a Comment

<< Home