På knäfronten
Har spenderat morgonen med att göra ärenden på stan. Lämnade bl a Stefans skjortor på kemtvätt (vad gör man när två människor vägrar att stryka?). Vädret är helt FANTASTISKT! Vår, helt enkelt. Jag satt ute i solen och drack kaffe på Starbucks en hel timme medan jag läste "Mina döttrars systrar" av Barbara Voors. Ljuvligt. Mitt knä är mycket bättre faktiskt. Det har knakat till några gånger under min promis, på ett skönt konstruktivt sätt, så jag tror att allt har hoppat tillbaka på sin rätta plats nu :-)
Hämtade Mimi och hon hade haft hur kul som helst på mandarin-lektionen. Tyvärr hade hon ätit upp två mellanmål vid första fika-tillfället och därför fanns inget kvar tills lunch...men det räckte visst galant med lite gurka som hon hade kvar. Efter dagis lekte vi på lekplatsen med Lana, Emma och Marcus. Mimi ville genast dra med sig dem hem, fast idag gick det inte.
Nu ska Mimi och jag leka frisör, ska ge mig på att kapa luggen sådär 70-talskort.
Bild från Maltes bergsäventyr med dagis.
Kram från solsidan: Fia

0 Comments:
Post a Comment
<< Home