Mormor Elin 87 år!!!!
Malte hade en superdag på berget med sina kompisar igår! Ska se om det funkar att lägga in bild som jag fått av Julians mamma. Nu är det lördag morgon, Stefan och Malte sover fortfarande (8.20). Idag blir det lugnt och skönt. Lunch på stan
t ex och sen ska Malte leka med en annan dagiskompis; Yin-Loong. Han har själv initierat det hela, vet inte hur han kunnat bli så företagsam helt plötsligt.
När Mimi och jag gick upp vid 7 var det extremt dimmigt ute. Vi såg ingenting av vår normala utsikt, inte ens huset brevid. Nu går solen upp och dimman ligger kvar, men man ser hustopparna som sticker upp ur dimman. Läckert!
Snart blir det lördagsfrulle och sen ska vi ringa Elin som fyller år :-)
Godmorgon

0 Comments:
Post a Comment
<< Home