Super Friday!
Malte har väldig tur med vädret på sin skolutflykt i bergen! Strålande sol och knallblå himmel och härlig hög klar krispig luft. Perfekt sikt också. Kan inte bli bättre! Själv har jag promenerat runt hela förmiddagen, solljus kan man inte få för mycket av. Nu har jag packat upp matvaror som vi inhandlat, Mimi och jag, och nu ska vi ut på lekplatsen. Trodde aldrig att jag skulle säga det men t.o.m jag ser fram emot att gå dit!
Senare kommer Steffo hem från Montreal och då blir det självklart fredagsmys och massor av avsnitt Greys's Anatomy!!!!
P&K
Senare kommer Steffo hem från Montreal och då blir det självklart fredagsmys och massor av avsnitt Greys's Anatomy!!!!
P&K

0 Comments:
Post a Comment
<< Home